8 בנוב׳ 2014

חורף 2015- 2014 -דלתא!

שלום לכולם,
שאומרים " דלתא" אני  לא חושבת שיש  מי שישאל מי? מה?. אחד המותגים הותיקים בארצנו הקטנטונת ומזוהים עם הלבשנה תחתונה: תחתונים, גרביים, גופיות,פיג'מות. ...

הוזמנתי לאירוע השקת החנות החדשה והממותגת בדיזנגוף סנטר, והצגת הקולקציה החדשה יחד עם מבט לשנת 2015 ובשיתופי פעולה חדשים.
אחד מהאירועים היותר מתוקשרים ומרובי הסלב וזאת אין ספק נובע מהפרזנטורית האחת ויחידה  -נינט.
האמת שמרגע שהיא נכנסה לחנות ואני עקבתי, לא היו לה הרבה רגעים של שקט , פשוט מכתב אחד לשני.. כן נינט.
מזהים אותי מאחורה- הגעתי מוקדם עם הכתבים -נלקח מעכבר העיר 




כפי שאמרתי כולם מכירים את דלתא אך מה שלא כולם יודעים על ההתפתחות שדלתא עושה עם השנים בתחום הטגנולוגי מבחינת בדים ומוצרים.
בעתיד הקרוב מאוד נראה ליין של הלבשה תחתונה להיריון מבדים נמתחים וליין לתחתונים וגופיות לחיילים סופגי זיעה ואנטי בקטריליים. 
אז היום בדלתא חוץ מ"תחתונים וגופיות..." כמו בשיר יש הרבה, בגדי ספורט, הלבשת בית נוחה, בגדי ילדים, טרניגים..



ספורט

פיג'מות 

ביגוד נוח לבית 

צעיפים וטרניגים 

אני רוצה להתמקד בליין חדש של מחטבים, הרי אני מדברת וכותבת סטיילינג והמפתח לכל הסטיילינג זו הלבשה תחתונה  נכונה ואחד הפריטים החשובים הם  המחטבים.

מחטב טוב כל אחת צריכה בעיקר שאנו לובשות שמלות שהן יותר צמודות לגוף. יש הבדל מהותי עם או בלי מחטב ,דלתא הוציאה ליין שלדעתי הוא  מוצלח מאוד וגם לא יקר במיוחד ,ונותן מענה לסוגים שונים.
אני אישית רכשתי מהם ומרוצה מאוד ,הבד שלהם מאוד דק וגמיש ולא "חונק" אותך ,את בהחלט מרגישה חופשיה. 

תחתון, מכנסון ושמלה..כל מחטב והתפקיד שלו. 



עכשיו יש לכן סיבה נוספת להכנס לדלתא- מחטבים.

אמרתי אירוע מתוקשר אז הנה כמה תמונות: 

פגישת חברות 

חייבים אחת עם נינט. 



לקחתי את אמא שתבלה גם..



לכל מי שעדיין לא  הצטרף לדף הפייסבוק שלי  מוזמן להיכנס בקישור דף הפייסבוק וללחוץ אהבתי מבטיחה לכם עוד הרבה פוסטים וטיפים לסטיילינג .


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה