26 באוק׳ 2014

וינטאג' !!

שלום לכולם!

את השמלה שלפניכם קניתי ממש בתחילת הקיץ והיא המתינה לתיקון עד עכשיו.. אני לא רגילה לקנות דברים שזקוקים לתיקון ולכן זה כל כך התמהמה.
אמרתי לעצמי שאני חייבת  לעשות איתה פוסט לפני שהחורף יכנס באופן אמיתי ונצלתי את השבת הנוכחית שהיתה קיצית ביותר לצילומים.

קניתי אותה בחנות הידועה והמוכרת בפרטיה היחודיים והמיוחדים לוני וינטאג' היפו. 

הגזרה מאוד מחמיאה - ה -A המפוסם בגזרה ארוכה , תחמיא לרוב לכל סוגי מבנה הגוף(אגןרחב, שעון חול, כתפיים רחבות) .

הלוק הזה הוא לא ענין של לוק אופנתי או טרנדי, זה פריט יחודי ושונה שפשוט  צריך להתחבר ולאהוב ואני כפי שהבנתם אוהבת לגוון  וזה בהחלט שונה ממראה אדג'י עם ג'ינס או מלוק רומנטי של שימלת פליסה.

הוספתי כמה אקססוריז שמתאימים לרוח התקופה של שנות ה50, עגילים צמודים לאוזן שהן של אמי ממש משנות ה50, סיכת דש וכובע. 

מכייון  שהשמלה הזו כל כך מזכירה את בגדי רב חובל בלבן כחול ואדום היה מתבקש לוקיישן שקשור בים ואין מוצלח יותר ממעגן הדייג בחיפה.













נראה מה יהיה בפוסט  הבא??




אני מאוד מתחברת  ונהנית לשלב בארון שלי פרטי וינט'אז - יחודי. אך אתן? 

מה לבשתי:

שמלה : לוני וינטאג -קישור.
אביזרים: תיקים, עגילים, סיכה מאוסף שלי בעיקר אמא. 
נעלים : טו גו. 

כל מי שעדיין לא  הצטרף לדף הפייסבוק שלי ללחוץ אהבתי קישור

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה