12 ביולי 2014

אופטימיות עם שמלה כייפית של הגרה!

שלום לכולם!

הימים האחרונים קשים לכולנו , מתח חרדה ופחד מלווים אותנו, אני בטוחה שהפוסט הזה יתן לכם כמה דקות של רוגע.
התמונות האילו צולמו באי הקסום שאתם בטח מכירים אותו , לפחות ממני- זקינתוס .(אני צריכה לקבל אחוזים על הפרסום),
הים הוא מרגיע והצבע הכחול הוא אופטימי ושם יש את זה בשפע .. בתמונות כאילו איכותיות ויפות (שבני צילם) אפשר לראות בבירור , האמת שממש היה לי קשה לבחור מתוך מבחר עצום של תמונות הנוף שצילם. 

התמונות האילו צולמו במהלך שייט שעשינו מסביב לאי כולו במשך כל יום בדרך חופים קסומים - מקום יפיפה שנקרא המערות הכחולות.. פשוט להסתכל ולהרגע.



המערות הכחולות 

ובכל זאת הרי אני כותבת בלוג אופנה והפעם עם שמלה חופשית ,קלילה ונעימה ,סגנון טישרט ,שכל כך משתלבת יפה ברוגע שלה עם חומים, תורקיז ונגיעות של צהוב.

בקיץ שלנו  אין יותר נוח משמלת שק כזו ,פשוט לזרוק עלינו ולהיות הכי בסטייל.





על הסיפון- תופסים צבע 

קצת אקססוריז תמיד מוסיפים






שמלה כזו  באמת מתאימה לכולן , היא מסתירה היטב הכל , נשלב אותה עם סנדל שטוח וקצת אקססוריז.

השמלה היא של רשת הגרה מאוד מוצלחת בגיזרתה (כיסים כיפיים) ובמיוחד בגלל הצבעים והבד הנעים. 

אני  מקווה שהוספתי  לכם קצת אופטמיות ולסיום עוד קצת נוף...






מה לבשתי:שמלה הגרה
טבעת וצמידים:מהאוסף הפרטי
סנדליים: פיילס 
הנוף :זקינתוס 

לכל מי שעדיין לא  הצטרף לדף הפייסבוק עכשיו  זה הזמן דף הפייסבוק לחצו "אהבתי".

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה