11 ביוני 2014

חצאית מידי - הטרנד של הקיץ!

שלום לכולם!

הפעם הפוסט עוסק באחד הטרנדים הבולטים של הקיץ,- חצאית מידי.
אני כל הזמן אומרת שאסור לנו ללכת רק בעקבות טרנדים והם קודם כל צריכים להתאים לנו ,ואחרי שבדקנו והטרנד מתאים לנו בהחלט ניתן להסתפק בפריט אחד או שניים.. כי מחר הם כבר לא יהיו רלוונטים.
אז כמובן שלא השתנה דבר ואני בחרתי לי את החצאית המדהימה הזו.  . 

שראיתי את החצאית באמת שלא יכולתי לוותר עליה, מסוג הדברים ש"חיייבים" - הצבעים, הגזרה , משחקי השקיפות פשוט יש בה הכל -כל מה שאני אוהבת.
החצאית של המותג GALITA קניתי אותם במתחם  ביג בעפולה.. כן גם בצפון יש דברים יפים  ומיוחדים.


על מנת שחצאית מידי תראה טוב חובה לנעול נעל על עקב- מכיוון שהחצאית "חותכת" את הרגל- היא מגיע לאמצע השוק ולכן היא בעצם מקצרת אותנו הפתרון הוא נעל עקב.

חצאית כזו מצויינת לבעלות אגן רחב, מסתירה את הכל , אך שימו לב שלא יהיה עודף בד שיצור נפח מיותר. 

כמובן  שהיא מתאימה לכל מי שרוצה להדגיש מותן ,שימו לב שיש ללבוש אותה עם טופ צמוד מוכנס בחצאית או קצר כמו שאני לבשתי. 













 תרצו  מראה נקי  יותר.. הורדתי את השרשרת ושמתי עגילים  דומיננטים וצבעוניים. 














הפעם  באמת הרבתי בתמונות, פשוט היה לי קשה לבחור , הנוף יפה והן שונות אז החלטתי ל"עייף" אותכם  בתמונות.

מה לבשתי:
חצאית- GALITA
חולצה - בוטיק בחיפה
נעליים- WEEKEND
תיק-H&M
שרשרת - Aliexpress
טבעת - ניבה  בית בוטיק- חנות וינטא'ג 
צמיד ועגילים אוסף פרטי

וכל מי שעדיין לא  הצטרף לדף הפייסבוק לחצו  כאן  דף הפייסבוק וכמובן "אהבתי"  ותהנו  מהרבה טיפים ופוסטים .

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה