29 במאי 2014

חולצה לבנה מכופתרת- פריט על זמני

שלום לכולם,
הפוסט הזה נכתב במסגרת השראה שניתנה לקבוצת הבלוגריות שאני משתייכת עליה -זמן.
האמת שהרעיון קפץ לי די מהר , הרי היה ברור שהוא יהיה צריך להתקשר לאופנה ומבחינתי חשבתי על פריט אופנה על זמני, שהוא תמיד יהיה רלוונטי וחייב להיות בארון של כל אחת ואחד מאיתנו.

חולצה לבנה מכופתרת- האמת שזה השתלב לי מצויין כי לאחרונה קניתי בחנות און ליין  .luckypeople.co.il את החולצה ועכשיו יש לה פוסט אישי , מקבלת את כל הכבוד!!

החולצה הלבנה נכונה תמיד , לכל אירוע רשמי וחגיגי אנו מתבקשים להגיע בחולצה לבנה ולכן היא על זמנית.
נכון שיש אלף ואחת סוגים וסגנונות של חולצות לבנות מכופתרות אך בגדול הרעיון  דומה.

החולצה שלי חייבת להיות קצת שונה , אני מקווה שרואים שכל החלק הקדמי שלה עם פיטים עדינים
שמוסיפים המון.

לבשתי  לוק זהה של חולצה לבנה ומכנסיים  בצבע כאמל ובכל פעם שיניתי אקססוריז. 
האחד לוק שקט יותר - עם שרשרת זהב עדינה ונעלים בצבע  ניוד.

השני קצת יותר מעז עם שרשרת סטייטמנט  ונעליים אדומות .

אני אוהבת את שניהם. מה אתם אוהבים יותר? 

 
קלאסי





פייטים 







ועכשיו תמונות בלוק היותר "נועז"- עם קצת צבע...

עם קצת צבע 





מה לבשתי:

חולצה:.luckypeople.co.il
מכנסיים: Zara
נעליים ניוד- Coka
נעליים אדומות- גזית
תיק- Accessorize


שרשרת זהב- Topten
שרשרת זהב וירוק- Mia Inspiratiom


טבעת- מרומא
עגילים- נטע לבנה 



6 תגובות:

  1. מקסים! גם אני העדפתי את הלוק ה"נועז" יותר, ונראה לי שאם היית אפילו קצת יותר נועזת ומקפלת שרוולים זה בכלל היה נראה עוד יותר מעולה P:
    אגב, איפה הנוף היפה הזה שמאחורייך?

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה, בהחלט מקבלת את הערתך.. והנוף ממש ליד הבית - אני גרה בנשר- וזה הר הכרמל , שמעת על הגשרים התלויים בפרק נשר- אז ממש שם מרחק הליכה.

      מחק
  2. Necklace too cute.You are looking beautiful. I love white shirtr

    My blog new post click & comment

    השבמחק
  3. חולצה מכופתרת תמיד עוזרת

    השבמחק
  4. יופי של חולצות מכופתרות לבנות

    השבמחק