10 במאי 2014

פפלום

שלום לכם

אנחנו כבר אחרי החגים , קצת מנוחה מהאוכל עד שנגיע לפשטידות והגבינות .
מבלי שנרגיש הקיץ כבר פה (לא שהיה חורף) וכפי שכבר הראתי לכם בדף הפייסבוק  יש הרבה טרנדים חדשים וישנים שיאפינו את העונה הקרובה.

מכיוון שאני אוהבת כמעט הכל.. וגם אוהבת לנסות הכל (שווה לפעמים זה ממש כדאי!) הפעם חזרתי למכנסיים הרחבים.

המכנסיים הרחבים חוזרים אלינו השנה, האמת לקיץ זה פתרון נפלא ללחות והחום , זו גזרה נוחה ,נעימה ורחוקה מהגוף,מושלם לקיץ. מכנסיים יכולים להיות אלגנטיים לערב כפי שאני לבשתי אותם עם נעל עקב גבוה , ובהחלט יכולים להיות קז'ואל לבוקר עם סנדל שטוח . הוא פחות יתאים לנמוכות קומה , הרוחב של המכנסיים ינמיך אותן יותר.
הנקודות היא טקסטורה אהובה כבר כמה עונות  (נראה כאן) , אני מאוד מתחברת.






וכמה מילים על  החולצה- פפלום ,זה פתרון  נפלא שרוצים להסתיר בטן וגם להדגיש מותן. אני  ממליצה על הגזרה לכל מי שהיא  ישרה כלומר שאין לנו מותן ולכל אחת שרוצה להדגיש אותה .
הגזרה הזו יש בה הרבה שיק והיא מאוד משדרגת כל הופעה. 


חגורה דקה והמותן יותר מודגשת.


הבנתם שעל שרשרת אני  לא  מוותרת!!









מה לבשתי:

מכנסיים :FOREVER 21
חולצה :YOOP
נעליים: COKA
קלאץ:MIA INSPIRATION
שרשרת : ALIEXPRESS

אהבתם  מוזמנים  להצטרף לדף הפייסבוק , לחצו "אהבתי" בקישור לדף הפייסבוק בעמוד זה ותהנו  מהרבה טיפים רעיונות ויעוץ סטיילינג. 


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה