18 במרץ 2014

מכנסיים אדומים

אדום הוא צבע שכתבו עליו רבות.
מההיכרות שלי עם נשים ההתיחסות  לצבע האדום  היא קוטבית או שקיימת אהבה לאדום או שהן לא לובשות אדום בכלל. (יש שישלבו נגיעות.)

אני כמובן משתייכת לאוהבות הצבע האדום, לשמלה היה פוסט של כבוד,שמלה אדומה, אפילו הכובע האדום כיכב פה בבלוג.כובע אדום
ואני רציתי מכנסיים ..הם הגיעו.
בפוסט הזה אתן יוכלות לראות כיצד ניצלתי את הסייל האחרון.

המכנסיים  של zara , קלאסיים, סקיני גזרה נהדרת שמגיעה בדיוק לאן שצריך על מנת לאסוף את כל מה שצריך.
שאנחנו רוצות מכנסיים  מוצלחים, הכי חשוב שלא יהיו נמוכים מדי(אז הכל קופץ החוצה) וגם לא גבוהים מידי שלא תתקבל אריזה לא מחמיאה לכל האיזור. 
שאני כותבת ,אני מתכוונת לנשים כמוני שיש קצת בטן ומהכל.... 
המיקום הנכון ביותר לכתפור של המכנסיים הוא מתחת לטבור ,זה הגובה הממולץ - בלי עניני טרנדים.


לשדרוג של כל המראה ,ואני חושבת שאולי אתן כבר מדקלמות וזו המטרה להפנים - שרשת עם  נוכחות שמחברת בין כל  הבגדים.












הקלאץ השתנה הפעם זהב



 מה לבשתי:
 מכנס -Zara
 חולצה-TNT
 קלאץ זהב - Accessorize
 קלאץ שחור MIA INSPIRATION
 שרשרת MIA INSPIRATION
 נעליים Nine west

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה