22 בספט׳ 2013

השמלה האדומה הקטנה

ישנם  מספר פריטים שהם פרטי חובה  בארונה של כל אחת מאיתנו.
אחד מאותם הפריטים היא  השמלה השחורה הקטנה.
שמלה שחורה קטנה הוא מושג רחב מכיוון שלכל אחת יש את השמלה הפרטית שלה בהתאם לסגנון הלבוש ומבנה גופה.
זוהיא  בדרך כלל שמלה קלאסית ואלגנטית שהיא תמיד עוברת...
לכל הדעות ואין מחלוקות שהיא אכן פריט חובה ומהווה פתרון לכל  מצב והכל בהתאם לאקססוריז -יום או ערב.

השמלה שאני לובשת בפוסט זה בהחלט עונה לקטגוריה של שמלה זו רק בצבע אדום-החלטתי שגם כזו צריך.
התאמתי אותה למבנה גופי- שעון חול בשפה המקצועית. 
משמעותו  מבנה גוף פורפורציונלי עם  מותן  קטנה וכל מה שצריך הוא  לדאוג ולהדגיש אותה .
ניתן לעשות  זאת במגוון דרכים והפשוטה בהן היא  לרכוש  פריטים בהן יש הדגשה של המותן , זה נכון גם לגבי חולצות וז'קטים.

כפי שניתן לראות  בשמלה זו יש תפירה מיוחדת שמדגישה את המותן ומצרה אותו, שמלה נשית קלאסית.
את השמלה קניתי אצל המעצבת הישראלית  המוכשרת נעמה בצלצאל- ניצלתי את מכירת סוף העונה האחרונה והיה כדאי ביותר.
הגזרות הן בעיקר בניחוח פפיטיז -סיקסטיז -וינטאג' שאני  מאוד מתחברת קלאסי ,נשי ומחמיא .







אני משוטטת לאחרונה הרבה באתרי אופנה ובלוגריות שכותבות,שואבת  רעיונות ובהחלט גם מאמצת .
את השילוב של הנעל הורודה לשמלה האדומה ראיתי ואימצתי,אני לא מאמינה שהייתי חושבת על השידוך הזה קודם.
כפי שאני אומרת לכן כל הזמן לנסות, להעיז הרי אם לא ננסה לא  נדע.






שנות ה-80 חזרו אלינו-  שרשראות הגורמט צצות עכשיו וטרנדיות מאוד ומקפיצות את ההופעה.



קוראים יקרים אהבתם ,אתם  מוזמנים ללחוץ על "אהבתי" בדף זה על הקישור לדף הפייסבוק ולקבל עדכונים ופוסטים חדשים.

תודה לבני איתי על התמונות.


מה לבשתי:
שמלה -נעמה בצלאל
שרשרת- מאמא -אמרתי זה חזר.
טבעת - מיה אינספריישן .




2 תגובות:

  1. לימור יופי של שמלה לבשת,הלוק הזה מאוד מחמיא לך ,נשי,והצבע משגע,נכון צריך להעז ולא ללכת כל הזמן עם צבע שחור,גם אני אהבתי את השמלה שלבשת בגיזרה מתאימה ו-בניחוח פפיטיז -סיקסטיז -וינטאג'.תודה על הטיפים המעשירים אותי בעוד דברים יפים,וכן מעכשיו אלך על שמלה שכזאת אני אהבתי אותה מאוד מאוד .

    השבמחק
    תשובות
    1. נכון רחלי , צריך לנסות ותמיד בסוף יוצא טוב. תודה על כל המילים הטובות . מעריכה ומוקירה מאוד.

      מחק