1 ביוני 2013

ירוק תרתי משמע



שלום לכולם,

זה הבלוג הראשון , שאני כותבת וההתרגשות בהחלט גדולה. בלוג אופנה דרכו אעביר לכם את אהבתי לאופנה, טרנדים, טיפים ועוד..

קצת על עצמי, שמי לימור גרובר בת 45 נשואה ואם לשלושה ילדים  מדהימים. האהבה שלי לאופנה היא חלק מתהליך של שינוי שעברתי ,שינוי חיצוני ופנימי, השינוי הוא איטי והדרגתי ומקווה שהוא ימשיך ויביא אותי למקום עוד יותר טוב.
אפשר להגיד, שהשינוי  החל לפני שמונה וחצי שנים, כשנולדה בתי נועה, חודש לאחר הילדה התיצבתי ב"שומרי משקל", בלי לדעת יותר מידי ובלי  הרבה מחשבות קדימה אבל עם הכרה, שאין יותר תירוצים ופעם אחת צריך לעשות מעשה. לקחתי על עצמי החלטה לחיים : לרדת במשקל והפעם לתמיד.

מכיוון , שאני אדם שקול ורציני ולפעמים כפי, שהרבה אנשים המכירים אותי יגידו: "לימור-את יותר מידי רצינית".
גם את הנושא  הזה לקחתי ברצינות והתמדתי – התמדה זה שם  המשחק.

בתהליך איטי אך יציב הורדתי 20 ק"ג במשך שנה.

כאשר הגעתי לשומרי משקל לא חלמתי, שאגיע למקום הזה . מקום בו ארגיש  הרגשה כה נפלאה עם עצמי. פשוט כיף גדול.
בנקודה זו ממש החלה אהבתי לאופנה להתעצם. כשהכל נראה טוב יש בהחלט חשק להתלבש,  האהבה התחילה על אש נמוכה, הרבה מחמאות ,פרגונים והרבה שופינג.

כאן בהחלט ברצוני להודות לשומרי  משקל ,אני  מאוד מאמינה בגישה שלהם של ירידה איטית ומבוקרת שגם  מוכיחה את עצמה ,אני כבר שומרת כמעט 9 שנים. יש מעידות, הרי כולנו אנושיים ,פשוט צריך לדעת לעשות "קאט" ולחזור למסלול.

אני רואה ,שאני  כבר מאריכה במילים  נמשיך בפוסט הבא.. שהרי  המטרה שלנו היא להנות מאופנה ומאאוטפיטים יפים.

בנקודת פתיחה זו חשוב לי ,שתדעו שהמסר הוא להיות עם "ראש פתוח", להעיז ,לנסות ולא להיות מקובעים עם עצמנו לגבי  המראה שלנו. תאמינו לי זה עושה פלאים ,רק תנסו.
אני בכל פעם אתן כמה טיפים למען לשפר את הרגשתכן ושכולנו נהיה מאושרים יותר וכי חשוב לעשות הכל עם חיוך. ועכשיו לתכלס.


ירוק -
 תרתי משמע, פוסט ראשון

התחדשות, רעננות והצבע שלי להיום.



לאחרונה מצאתי את עצמי רוכשת פריטים עם  מכנה משותף אחד- צבע ירוק, זו הפעם הראשונה שיש לי כל כך הרבה פריטים בירוק, ואני  מאוד נהנת מהם ,נותנים לי הרגשה טובה ומתאימים לקיץ. יש המון גוונים  לירוק והוא יכול לשדרג ולהקפיץ האאוטפיט.




הירוק השנה הוא צבע מאוד דומיננטי לכל גווניו ,כל אחת יכולה למצוא את הגוון שלה ולשלב אותו בארונה הפרטי , למי , שלא מתחברת אפשר גם לשלבו כאקססורי .
· שרשרת ירוקה ודומיננטית תשדרג כל אאוטפיט כהה ותקפיץ אותו.
· נעל ירוקה תהיה שינוי  מרענן לג'ינס וטי-שרט פשוטה.
· שמלה עם גוונים ירוקים (כמו שלי) נותנת אור, מעלה חיוך ומתאימה מאוד לקיץ שלנו.

פריטים נוספים בירוק (הרי אי אפשר לשלב את כל ביחד) :


         
הפריטים :
שמלה: Forever21
נעלים: ליבליג(Liebling) אחת הרכישות המוצלחות והמיוחדות שלי העונה.
תיק: אתר סטייל ריבר.
טבעת, שרשרת עגילים: G.R.A.S.



כפי , שאתם רואים ניתן לשלב פריטים קלאסיים כמו התכשיטים של גראס עם פריטים טרנדיים. שם המשחק הוא שילוב ועל זה עוד נדבר הרבה.
אני מקווה שנהנתים ,זו  התרגשות גדולה עבורי , מאוד חשובה לי דעתם אשמח מאוד לתגובות מכל אחת מכן.
להתראות בבלוג הבא.

תודה רבה לבני איתי שצילם את התמונות.

באהבה רבה ממני 
לימור

4 תגובות:

  1. וואו וואו- אז ככה שאת לימור הכרתי לפני לא מעט שנים בעבודה במגדל. יצא לנו לעבוד תקופה קצרה ביחד. אכן רצינית, ומלאת שלווה שמעוררת קנאה ואז.. הפתעה לאחר מספר שנים שדרכנו נפרדו נפגשנו שוב לאחרונה בקורס סטיילינג ב"שנקר".הבלוג הוא הוכחה נוספת של שילוב בין רצינות לאהבה. תתחדשי יקרתי, נהינתי לקרא את הבלוג החדש - בה צ ל ח ה רבה. ואני עדה שפרט לשמלה שעדיין לא ראיתי במציאות הכל ש'יקי ומדהים כמוך.

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה מיכל, אכן דרכינו הצטלבו מחדש, ומאוד כיף לי עם הפגישה המחודשת.
      שתהיה הצלחה לכולנו והעיקר שאנחנו מחייכות ונהנות יחד.

      מחק
  2. היי לימור, שמחה בשבילך על המעשה של כתיבת הבלוג, זה נשמע לי אחלה דבר(חושבת על זה בעצמי כבר תקופה אך לא קורה בינתיים).
    אני מניחה/מקווה שאת רוצה לשמוע תגובות... ולכן אני מרשה לעצמי. הפריטים מאוד יפים, כל אחד בפני עצמו, נראה שהשמלה מחמיאה לך מאוד, התיק מאוד יפה, השרשרת בדיוק הטעם שלי, יש לי גם זוג נעליים של ליבלינג ואני מאוד מרוצה מהם! בקיצור קלעת בול לטעם שלי :)
    אבל לטעמי לא כדאי לערבב את כל הירוק הזה ביחד, אפילו לא שני פריטים של ירוק שונה, אולי רק את השרשרת עם הנעליים או עם התיק.
    למרות זאת, הערבוב לא פוגע בתמונות המוצלחות שלך...

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה על תגובתך, זו באמת הפעם הראשונה ואני שמחה לתגובות וביקורות, תמיד כיף לשמוע דעות שונות במה שאנחנו אוהבות. אשמח לשמוע ממך שוב.. יש פוסט נוסף.

      מחק